"Er blijft altijd wel iets steken in de eeltige zolen van je ziel" (Lucebert)

8 maart 2018 - Rhenen, Nederland

Na acht maanden blijkt dat "iets" toch de wandelkoorts te zijn. Over nog geen drie maanden, om precies te zijn op 1 juni, gaan we weer aan de wandel. Nu vanaf Ourense via Santiago de Compostela  (de 'Via de la Planta') naar Finistère. Een voetreis van ongeveer 200 kilometer.

Het wordt weer tijd om te gaan trainen. De winter lijkt eindelijk op z'n retour en heel voorzichtig is er een vleugje voorjaar te bespeuren in de lucht. In de tuin bloeien de sneeuwklokjes en de iris reticulata, maar verder  ziet het er nog doods uit. Ik weet dat het broeit in de aarde en dat het uiteindelijk goed komt. Geduld!

Morgen gaan we de eerste etappe lopen van het zogenaamde 'Jacobspad, pelgrimsweg naar Santiago tussen Rijn en Maas', van Millingen naar Kranenburg.

Ik hoop, dat jij weer met plezier mee wandelt tijdens onze voorbereiding en straks op onze pelgrimage..

1. Marieke, Ernst en Marit:
    8 maart 2018
    Leuk dat we straks weer op deze manier mogen meegenieten van jullie reis!
  2. Anja Trapman:
    Dag Conny,
    Nou, ik reis weer graag mee hoor!
    Wat bijzonder dat jullie weer gaan pelgrimeren!
    Goede voorbereiding gewenst!
    Liefs,
    Anja Trapman
  3. Riet:
    8 maart 2018
    Leuk weer om mee te reizen.
    Liefs
    Lijkt me heerlijk
    Veel plezier samen.
  6. Saskia:
    9 maart 2018
    Wat een heerlijk vooruitzicht, weer zo'n lange wandeltocht met de wereld aan en onder je voeten!
    Ik reis via jouw verhalen graag weer mee, Con!
  7. Marieke Ohm:
    12 maart 2018
    Met veel plezier ga ik je reisverhalen weer lezen en loop zo in gedachte mee. Sterkte met de voorbereidingen