"We will meet again, somewhere, somehow" (Vera Lynn)

28 juni 2017 - Rhenen, Nederland

Puente de Maria Chistina    Winkelstraat in nieuwe centrum

Catedral del Buen Pastor de San Sebastian        San Nicolas    Catedral del Buen Pastor de San Sebastian

De laatste ochtend hebben we nog gedwaald door het moderne centrum van San Sebastian. Daar waar je geacht wordt je centen te laten rollen, maar waar ook de Catedral de Buon Pastor (1897. Neo-gotische stijl) staat. In deze kerk hebben we een kaarsje gebrand voor een goede  thuisreis bij San Nicolas.

Na een kopje espresso, liepen we nog eenmaal naar het surfstrand.

Langs de kade van de Rio Urunea    Puente de Santa Catalina

Selfie voor het surfstrand    Surfplanken te huur

We keken maar de surfklasjes.     Overal surfklasjes

De tijd bleef niet  stilstaan  en tegen half een, namen we afscheid van het strand van San Sebastian.

AdIos,! Laatste foto in San Sebastian   Adios!

We zijn weer thuis na een vlotte reis. Vliegen is net een busreis; dezelfde beperkte beenruimte en catering. Ik kijk naar.buiten en zie hoe de regen  gestaag valt. Ik troost me met de gedachte, dat het weer de komende dagen niet anders is  in de Golf van Biskaje.

Gerustgesteld werd ik vanmorgen tegen 5 uur wakker en hoorde nog wat vogels, geen vroege vogelconcert, maar een huiskamerrecitel. Ook het  kersenkanon van de Betuwe was hoorbaar. Gelukkig! De zomer is op papier net begonnen. Nu gaan we er van genieten in Rhenen en omgeving. Eerst nog wat klusjes wegwerken:

Aan die lege koelkast moet ook weer iets gedaan worden     Was    Tuin is behoorlijk verwilderd

En dan ook nog nieuwe slaplantjes halen bij Binsbergen en kersen bij ions kersenmannetje.  Genoeg te doen vandaag en morgen.

Hiermee sluit ik het blog af. Dank voor je belangstelling.  We will meet again, somehow, somewhere!

1. Jose Dicker:
    Dankjewel voor je leuke verhalen. Slow,slow,keep it Slow Liefs
  2. Hetty Clarisse:
    28 juni 2017
    Heb juist vanmorgen je naam genoemd op het terras bij van Toor :)
    Welkom thuis. Langzaaaaaam aan. Liefs.
  3. Anja Langefeld:
    28 juni 2017
    Bedankt voor de mooie foto's en verhalen. Was leuk om zo een tijdje 'mee te lopen'.
  4. Anneke:
    28 juni 2017
    Conny, dank je wel voor je mooie verhalen en prachtige foto's, zodat ik jullie pelgrimage op afstand met je mee kon beleven.
  5. Heleen:
    29 juni 2017
    Wat een belevenis! Vond het erg leuk om jullie op deze manier te kunnen volgen.
    Fijn nagenieten samen....
  6. Saskia:
    30 juni 2017
    Welkom thuis! Houd de pelgrimsstand nog even vast!
    En dank voor al je prachtige verhalen en foto's, wij thuisblijvers waren toch ook een beetje op reis.
    xxx