"Elk bereikt doel vormt weer het begin van een nieuwe tocht" (Schopenhauer)

18 juni 2017 - Santiago de Compostela, Spanje

De ingepakte kathedraal     We zijn er!

We zijn gearriveerd! We hebben het  volbracht, om maar even in sfeer te blijven. Helaas staat de kathedraal in de stijgers, maar daar waren we door de buren op voorbereid. Ik zal vanavond uitgebreid over deze laatste etappe schrijven, maar we gaan nu eerst douchen en de laatste rituelen in de kathedraal volbrengen, namelijk de trap achter het altaar beklimmen en de apostel omarmen. Dan is de  pelgrimsreis  pas echt voltooid.

Compostela van de  gelopen afstand: 240 kilometer   Compostela DJ  Compostela Conny    Dit  zijn onze compostela's, of te wel het bewijs dat we echt 240 kilometer hebben gelopen. We zijn trots op ons zelf en elkaar.

Vanavond meer.

1. Arianne:
    GEFELICITEERD!!!! Geweldig gedaan. Arianne
  2. Ries en Yvonne:
    GEFELICITEERDknap hoor!
    Thuis alles oké. Geniet nog lekker.
    Groetjes van de buurtjes
  3. Riet:
    18 juni 2017
    Gefeliciteerd. Geniet nog maar even.
  4. René van den Burg:
    18 juni 2017
    Mooi, fijn. Geniet van dit moment.
  5. Marion:
    18 juni 2017
    Super! Daar mag je trots op zijn. Ik hoop dat je herinneringen nog lang mag koesteren. Lees nog graag t laatste verhaal.
  6. Jose Dicker:
    18 juni 2017
    Mensen mensen waar een geweldige prestatie, gefeliciteerd! Zo lang mogelijk van genieten!!
  7. Yyvon:
    Gefeliciteerd. Toppers.
  8. Saskia:
    18 juni 2017
    Lieve Con en Dick Jan, geweldig, gefeliciteerd! Ik ben in gedachten steeds meegelopen en heb zo ook genoten van jullie tocht. Een prestatie, maar bovenal een prachtige ervaring! Veel plezier nog!
  9. Alie de Jong:
    19 juni 2017
    Proficiat!! Geweldig gedaan! Ik heb jullie steeds gevolgd en neem er mijn petje voor af! Nog veel plezier verder.
  10. Kees nab:
    19 juni 2017
    Van alle reizen die jullie samen hebben gemaakt zal deze wel een heel bijzondere plaats innemen. We hebben elke dag mee beleefd en telkens met belangstelling naar jullie dag-verslag uitgekeken.
    Onze gelukwensen met jullie mooie prestatie. En nu verder ?
  11. Sjenny:
    WOW, gefeliciteerd
  12. Miriam:
    19 juni 2017
    Van harte gefeliciteerd. En ook nog een prachtig bewijsstuk. Hoe gek om het nu achter de rug te hebben. Fijn dit prachtige reisverhaal te hebben om heerlijk te kunnen nagenieten.
    Hartelijke groetjes