Reisverhalen

Titel Datum Locatie Reacties
"Er blijft altijd wel iets steken in de eeltige zolen van je ziel" (Lucebert) 8 mrt. '18 Rhenen, Nederland 7
"We will meet again, somewhere, somehow" (Vera Lynn) 28 jun. '17 Rhenen, Nederland 6
"Gooi je hart voor je uit en ren er achteraan om het te vangen" (Arabisch spreekwoord) 27 jun. '17 Rhenen, Nederland 6
"Een stap voorwaarts kan het begin van een wandeling zijn" (J. Sochrost) 26 jun. '17 San Sebastián, Spanje 1
"Met voldoening terugkijken op je leven is dubbel leven" (Marais Valerius Martialis) 25 jun. '17 San Sebastián, Spanje 0
"Bij slecht weer kun je wel lekker met je hoofd in de wolken lopen" (Loesje) 24 jun. '17 Bilbao, Spanje 1
"Alleen daar waar je te voet was, ben je ook werkelijk geweest" (Goethe) 23 jun. '17 Bilbao, Spanje 3
"Het gevoel van voldoening is een sleutel tot het vinden van geluk" (Dalai Lama) 23 jun. '17 Bilbao, Spanje 2
"Leven is bewegen, in wat voor richting dan ook. Alleen degene die niet beweegt komt niet aan" 22 jun. '17 Bilbao, Spanje 1
"Sta 's morgens op met de gedachte om 's avonds tevreden naar bed te gaan" (Anoniem) 21 jun. '17 León, Spanje 2
" Onderweg is 't altijd nu" (Willem Vermandere) 20 jun. '17 León, Spanje 0
"Ik ben aangekomen....... " (Thich Nhat Hanh) 19 jun. '17 Santiago de Compostela, Spanje 5
" Een echte reiziger maakt twee reizen tegelijk: door zichzelf en door de wereld." (Paul Theroux) 19 jun. '17 Santiago de Compostela, Spanje 2
"Elk bereikt doel vormt weer het begin van een nieuwe tocht" (Schopenhauer) 18 jun. '17 Santiago de Compostela, Spanje 12
" Lopen met bewuste aandacht reinigt de geest" (Boeddha) 17 jun. '17 Padrón, Spanje 4
"Dwingende kracht van een eeuwenoud pad" (Frank Meester) 16 jun. '17 Caldas de Reis, Spanje 2
"Alleen met je hart kun je goed zien. Het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar" 15 jun. '17 Pontevedra, Spanje 1
"Het leven schenkt ons altijd wat we nodig hebben" (auteur onbekend) 14 jun. '17 Redondela, Spanje 1
"Het wonder is niet door de lucht vliegen of over water lopen. maar te wandelen op de aarde" 13 jun. '17 O Porriño, Spanje 2
"De grootste afstand in de wereld bedraagt 35 cm; de afstand van hoofd naar hart" (Agnes Baker) 12 jun. '17 Tui, Spanje 2
"Het leven kan raar lopen. He, moet jij ook die kant op?" (Loesje) 11 jun. '17 Tui, Spanje 8
"Als je de berg opgaat, zijn er vele wegen. Je kunt ze niet allemaal tegelijk gaan" (Boeddhistisch) 10 jun. '17 Rubiães, Portugal 4
"Het eindpunt kan nooit zo interessant zijn als de weg er naar toe" (Zen) 9 jun. '17 Ponte De Lima, Portugal 3
"Er is geen weg naar het geluk, geluk is de weg" (De Boeddha) 8 jun. '17 Balugães, Portugal 3
" Dit is 'vacare', vakantie, leegte...... 7 jun. '17 Barcelos, Portugal 4
"Tel geen dagen, maar zorg dat de dagen tellen" (M. Ali) 7 jun. '17 Barcelos, Portugal 1
"De afstand is niet van belang. Alleen de eerste stap is moeilijk" (Marquise Du Deffand) 6 jun. '17 Arcos, Portugal 4
" Vertel me en ik luister; laat het me zien en ik kijk; laat het me beleven en ik leer". (Lao Tzu) 5 jun. '17 Porto, Portugal 6
"Dingen die je alleen ziet als je er de tijd voor neemt". (Haemin Sunim) 4 jun. '17 Porto, Portugal 3
"Zie jouw leven als een zwembad - duik er in, ook al weet je niet hoe diep het is" (anoniem) 3 jun. '17 Porto, Portugal 4
"Alles wat je thuislaat is mooi meegenomen" (Anoniem) 2 jun. '17 8
"Alles dat ik onderweg omtmoet ben ik zelf" (Zen gezegde) 31 mei '17 Rhenen, Nederland 4
"Alles ligt op loopafstand als je tijd genoeg hebt" (Steven Wright) 29 mei '17 Rhenen, Nederland 2
"Het leven is een voortdurend pelgrimschap" (Anselm Grun) 27 mei '17 Rhenen, Nederland 3
"The moment my legs begin to move, my thoughts begin to flow" (Henry David Thoreau) 25 mei '17 Rhenen, Nederland 1
.........."Dus als men gewoon blijft lopen, komt alles vanzelf in orde" (Soren Kierkegaard 23 mei '17 Rhenen, Nederland 1
"Wandelen is de haast uit je hoofd halen en kijken wat er over blijft" (R. Boonstra) 21 mei '17 Rhenen, Nederland 2
'Want is pelgrimeren dan wandelen met je ziel... (Jeroen Gooskes) 20 mei '17 Rhenen, Nederland 1
"..... de wandelaar heerst over zijn universum" (Arnon Grunberg) 16 mei '17 Rhenen, Nederland 6
"Een schildpad weet meer van de wegen te vertellen dan een haas" (Kahil Gibran) 13 mei '17 Rhenen, Nederland 2
"Wandelen is het luchten van de ziel" (Joke Hermsen) 9 mei '17 Rhenen, Nederland 4
"Je moet niet proberen, maar gewoon doen" (boeddhistisch gezegde) 6 mei '17 Rhenen, Nederland 10
"Gaandeweg de weg gegaan... " (Leo Jacobs) 2 mei '17 Rhenen, Nederland 1
'Ik sta even stil en dat is een hele vooruitgang" (Bertolt Brecht) 27 apr. '17 Rhenen, Nederland 5
"Een pad ontstaat doordat men erover heen loopt" (Zenwijsheid) 24 apr. '17 Rhenen, Nederland 3