Reisverhalen

Titel Datum Locatie Reacties
Aan alles komt een eind 24 mei '22 Lavacolla, Spanje 1
“Stilstaan is soms nodig om vooruit te komen” (onbekend) 23 mei '22 Santiago de Compostela, Spanje 7
“Op je bestemming van je wensen aangekomen,.. 22 mei '22 Santiago de Compostela, Spanje 1
“Vanaf hier zal ik terugkeren naar het gewone leven….. 21 mei '22 Santiago de Compostela, Spanje 7
“Travel makes one modest…… 20 mei '22 Pedrouzo, Spanje 3
“I can do it, Yes I can” (onbekend) 19 mei '22 Arzúa, Spanje 3
“An early-morning walk is a blessing for the whole day (eroutes.nl) 18 mei '22 Palas De Rei, Spanje 1
“You never walk alone” (Lee Towers) 17 mei '22 Portomarin, Spanje 1
“Er zijn zoveel prachtige redenen om gelukkig te zijn. 16 mei '22 Sarria, Spanje 1
“What is meant to be, will always find its way. Always. (Onbekend) 15 mei '22 Samos, Spanje 1
“Nothing is impossible, the word itself says ‘I’ am possible” (Audrey Hepburn) 14 mei '22 Pedrafita do Cebreiro, Spanje 1
“There’s is only one path. It is the path of the heart” (onderweg gelezen) 13 mei '22 Las Herrerías, Spanje 1
“Quiet the mind and the soul will speak” (onderweg gelezen) 12 mei '22 Villafranca del Bierzo, Spanje 4
“Geluk is wanneer wat je zegt en wat je doet in harmonie zijn” (Mahatma Gandhi) 11 mei '22 Ponferrada, Spanje 1
“Beauty before me, beauty behind me. .., 10 mei '22 El Acebo de San Miguel, Spanje 2
“May the earth kiss your feet, may the sun mooi carres jour face .,. 9 mei '22 Rabanal Del Camino, Spanje 1
“No vino, no camino” (anoniem, gelezen langs de weg) 8 mei '22 Astorga, Spanje 3
“De langzame ziet meer” (Sten Nadolny) 7 mei '22 Hospital de Órbigo, Spanje 1
De afstand is niet van belang, alleen de eerste stap is moeilijk (Marquise de Deffano) 6 mei '22 Villar De Mazarife, Spanje 3
“Enjoy moments before they become memories” (onbekend) 5 mei '22 León, Spanje 3
“Zoek de kleine dingen die aan het leven levensvreugde en voldoening geven” (Confucius) 4 mei '22 Madrid, Spanje 1
Een pad herinnert je eraan ......... 3 mei '22 Rhenen, Nederland 7
Leon, startpunt van onze camino; een voorproefje 30 apr. '22 Rhenen, Nederland 1
Denkend aan Holland zie ik brede rivieren traag door oneindig laagland gaan,... 26 apr. '22 Rhenen, Nederland 1
Vrouwelijke heiligen op wie je kunt vertrouwen ........ 19 apr. '22 Rhenen, Nederland 1
“I took a walk in the woods and came out taller than The trees” (Henry David Thoreau) 17 apr. '22 Porstendorf, Duitsland 3
“De natuur heeft geen haast en toch komt alles af” (Lao Zi) 16 apr. '22 Porstendorf, Duitsland 1
“Het mooiste uitzicht komt na de klim” (Anoniem) 13 apr. '22 Porstendorf, Duitsland 0
“De verbazingwekkendste plek waar je ooit in je leven zult zijn, is waar je op dit moment bent” 11 apr. '22 Elbingerode, Duitsland 1
“Niemand ziet een bloem werkelijk…” 10 apr. '22 Elbingerode, Duitsland 3
“In het bos is er geen WiFi, maar je vindt er wel een betere connectie” (voorpossitiviteit) 9 apr. '22 Elbingerode, Duitsland 1
“Vrij zijn van wensen leidt tot innerlijke rust” (Lao Tse) 6 apr. '22 Thale, Duitsland 1
“Neem het tempo van de natuur over. Haar geheim is geduld” (Ralph Waldo Emmerson) 5 apr. '22 Thale, Duitsland 1
“Ook al zouden we alle bloemen plukken, de lente zullen we niet kunnen tegenhouden” (Neruda’) 4 apr. '22 Thale, Duitsland 1
"Je keek te ver... " (Marjoleine De Vos) 26 mrt. '22 Rhenen, Nederland 1
"Dat je teweegbrengt is van meer belang dan wat je teweegbrengt" (J.A. Deelder) 15 mrt. '22 Rhenen, Nederland 3
"We zijn zo graag in de vrije natuur, omdat deze geen mening over ons heeft" (F. Nietszsche) 9 mrt. '22 Rhenen, Nederland 1
"Zie jouw leven als een zwembad - duik er in, ook al weet je niet hoe diep het is" (Auteur onbekend) 28 feb. '22 Rhenen, Nederland 3
"Waarheen je ook gaat, ga met je hele hart" (Confucius) 17 feb. '22 Rhenen, Nederland 1
"Het is vandaag, en vandaag is mijn lievelingsdag" (W. de Poeh) 11 feb. '22 Rhenen, Nederland 1
"Wil je de regenboog zien, dan zul je de regen moeten accepteren" (Dolly Parton) 4 feb. '22 Rhenen, Nederland 1
“Bewaar je herinneringen goed; je kunt ze niet opnieuw beleven. ” (Bob Dylan) 3 feb. '22 Bocholt, Duitsland 1
“Op zoek naar de adem van het leven” (Adriaan Huson) 29 jan. '22 Rhenen, Nederland 5
"De natuur kent het grote geheim en glimlacht" (op een bord langs de A15 ter hoogte van Oosterhout) 26 jan. '22 Rhenen, Nederland 1
"Onderweg is het altijd nu" (Willem Vermandere) 17 jan. '22 Rhenen, Nederland 6
"Waar licht is schaduw. Dat hoort bij elkaar en kan niet zonder elkaar". (Marten Toonder) 16 jan. '22 Rhenen, Nederland 7